msonic Baltic Latvia Iekārtas un labi padomi jūsu studijai
Photo credit: LICHTBILDER - Reinhard Goldmann
Courtesy of Clay Paky-Lightpower

AEA Ribbon Mics RPQ503 priekšpastiprinātājs un Snaqbox šasija

Šodien iepazīstinām ar RPQ503: 500 sērijas priekšpastiprinātāju un ekvalaizera moduli, kas balstīts uz trešās paaudzes shēmu no augsti novērtētā RPQ3.

Balstoties uz vairāk nekā 45 gadu pieredzi darbā ar lentveida mikrofoniem un gandrīz trīsdesmit gadu iekšējās ražošanas tradīcijām, RPQ503 piedāvā to bagāto, dabisko skanējumu un tīru, augstas pastiprināšanas jaudu, ko inženieri un mākslinieki sagaida no AEA.


RPQ503 – uzlabota klasika

Turpinot RPQ500 mantojumu, jaunais RPQ503 ievieš paplašinātu EQ sadaļu un precizētu shēmas arhitektūru, kas nodrošina vēl tīrāku, ātrāku un muzikālāku reakciju.

CurveShaper™ EQ piedāvā regulējamu augsto un zemo frekvenču vadību ar līdz pat ±20 dB pastiprinājumu vai samazinājumu – ļaujot veidot toni jau signāla ķēdes sākumā.

Ar 85 dB tīras pastiprināšanas un ultra-augstu 68 kΩ ieejas pretestību, RPQ503 ir optimizēts pasīvajiem lentveida mikrofoniem, bet vienlīdz labi sadarbojas ar dinamiskajiem un kondensatoru mikrofoniem, kam nepieciešams fantoma barošana.


Snaqbox – pārnēsājama 500 sērijas šasija ar studijas klases caurspīdīgumu

Vienlaikus ar RPQ503 tiek prezentēts arī AEA Snaqbox – pārnēsājama, caurspīdīga divu kanālu 500 sērijas šasija.

Katrai slotam paredzēti atsevišķi lineārie sprieguma regulatori, kas nodrošina pilnīgu barošanas izolāciju starp moduļiem un saglabā signāla integritāti jebkurā konfigurācijā. Izturīgais tērauda rāmis ar caurspīdīgiem vai fluorescējošiem akrila sānu paneļiem sniedz vizuālu skatījumu iekšējai signāla ķēdei, bet LINK/CASCADE slēdzis ļauj iekšēji maršrutēt signālu starp kanāliem bez ārējiem kabeļiem.

Kompakts un izturīgs, Snaqbox ir lieliski piemērots gan studijām, gan mobilajām ierakstu sistēmām, gan arī tiešraides pielietojumiem. Pilnībā savietojams ar visiem standarta 500 sērijas moduļiem.

While we love our sizable collection of vintage ribbon #mics, we also rely heavily on a few modern standard-bearers like this AEA (ribbonmics) #R88 #stereo ribbon. . The R88 is a stereo microphone that’s designed to perform very similarly to a pair of RCA 44BX in #Blumlein configuration, and it is truly outstanding. It’s the MVP of many sessions here! . One of the unique advantages of ribbons as a #microphone technology is that the ribbon element can be tensioned with a very low self-resonance, away from #audio frequencies of interest. . The ribbons in the R88, for example, are tensioned at a precise 16.5 Hz—below the lower limit of human hearing. Condensers and moving-coil dynamics almost always require much higher self-resonances, which can influence the mic’s performance. . A good ribbon renders transients and midrange in a very natural and effortless way, and the low tuning is a big part of why. There are no in-band resonances to clutter things up. . We love the R88 on string ensemble, background vocal ensemble (with the vocal group positioned in a ring around the #microphone), drum overhead, and acoustic grand piano—provided you take care with positioning the mic’s inherent phase zones. . Really, anywhere you’d use a stereo pair of RCA 44s, you will love this mic (and benefit from the holographic imaging of its perfect coincident-stereo array). . There is really something about this #mic that brings with it a “right there in the room” sensation. It’s truly something to experience firsthand. . . . . . #aearibbonmics #ribbonmic #ribbonmics #wesdooley #microphone #stereomic #stereomicrophone #blumleinpair #blumlein #alanblumlein #recording #studiogear #recordinggear #bunkerstudio #musicproducer #studiorecording